Tuesday, June 2, 2009

Bila aku rasai ketegangan..

Dulu kalau masa belajar, aku selalu rendam kaki ke dalam air garam. Selalunya aku akan buat bila aku rasa bosan untuk belajar. Rendam kaki ketika aku dalam keadaan ketegangan. Bahannya adalah air suam + garam(untuk memasak). Semalam aku mengulangi tip tersebut tapi bukan kerana ketegangan, cuma untuk menghilangkan kepenatan dan membuang segala toksid-toksid di dalam badan(tak kena mengena dengan tajuk pun....hehehe).


Sila la cuba~~ air suam + garam + garam bukit. Lepas aku rendam kaki, aku terus tidur! Nyaman~~



3 comments:

rynn2506 said...

tul ke ni cik by???leh cuba ni kang.......

rynn2506 said...

tul ke ni cik by???leh cuba ni kang.......

Byzura Mj (By) said...

eh xcited sungguh komen sampai 2 kali..hehehehe betol..saye slalu buat cam tu..pastu ZZZzzzZZZzzz hehehehe...