Friday, June 26, 2009

Walopon pahit ku telan jua~~

Semalam aku makan KFC..Layan sorang2 sebab ketensenan! huhuhu..Malas nak fikir masalah aku pegi makan KFC. Habislah mok mok aku pasni! Motif utama adalah nak beli barang-barang untuk masak spaghetti...ekekekek! Telah berjanji ngan budak opis kenalah tunaikan kan kan? Bersedekah itu amalan mulia :P

ni gambar dr pakcik google..aku kelaparan terus lupe nak snap da pict..lagi pun korang mesti dah biase makan KFC kan :P


Layan sorang2 pon jadik!!! licin!


psst : nak tengok spaghetti aku masak? nanti la eah aku uploadkan buat tatapan semua :P

3 comments:

ichiban | いちばん said...

sempat lagi ambik pic ek?? walau pon makan sorang2.. hehehe.. sporting la.. hehehe

Lynda said...

nampak ngat kita sehati sejiwe..aku pun makan kfc semalam.tapi dgn nana la..aku pun mkn dlm kelaparan n dgn perasaan marah kepada org keje kfc yg bunguk tu..terus aku ngan nana emo

Cik By said...

ichiban : hehehe sy memang sporting~~ lalalala

Lynda : eah? huhuhuhu...