Thursday, July 23, 2009

Bila aku dpt gaji... :D

1. Mestilah bersyukur setiap kali dapat gaji..alhamdulillah~~

2. Mestilah beri kepada mak n ayah ..terpulang bg baju ke duit...tak pon beli buah. At least rase dihargai..(nasihat Fadhilah Kamsah).

3. Bayar hutang piutang termasuk la, kereta, MARA, braces..

4. Membayar balik duit yg dipakai..dan memasukkan duit tabung (sudah penuh botol susu besar tu. korang ade? )ke dlm bank :D

5. Kene byr brg2 yang sudah dipesan :P Tak silap aku hanya 2 barang..

6. Ops! sebelum itu haruslah budget ok! Kalau tak habis kering nanti..sape nak tanggung??

7. Membeli sandal..sudah usya sekian lame :P

8. Membeli legging. Juga sudah diusya (hanya RM 19.90 di scalet JJ).


9. Membeli skinny jeans

9. Mejenguk di MNG untuk sunglasses(paling murah kot kat sini).. Kalu susah2 aku beli je kat downtown :P

10. Mestilah membeli sedikit alat makeup aku(skang hanya ade basic saje).. Baby sila aja untuk makeup x? (Mungkinkah baby akan menolong?)Hari2 nanti aku g umah ko boleh? :P ..Tapi taknak cukur kening nanti kawin baru cukur tau!
11. Beli skit2 baju di sungai wang (hahahah murah lo..kalo 2 baju leh dapat RM 30 je). CPM leh tunjuk aja beristinjak berfesyen? :D

semua gambar amik kat google :P

p/s: lagik ape mau beleyyyyyy :D.. hanya murah2..mahal2 tak mampu lagi.. :P



Cik By

3 comments:

mushy shizzy gina said...

anda dijemput hadir untuk sesi conteng muka di rumah aku secepat mungkin!!!

C!kpuanmuda said...

aku pening kalau gi sg.wang. rasa dah tua.. hahaha

By-ZuRa said...

mushy shizzy gina: hahaha...nanti aku dtg...tunggu! aja jangan tak haja lak!

C!kpuanmuda: ko g weekend buat ape..g time biase...senang lenang nanti leh jalan2..Danish pun leh lari :P