Sunday, August 30, 2009

Hari kedua berpuasa di kampung..

Tengah melahap kerabu jantung pisang bersama kerang lagi! Tak berhenti-henti makan ni...macam mano? Lepas satu-satu, aku makan.. Lepas makan nasi, aku ratah lauk...lepas ratah lauk, aku makan bihun sup..lepas makan bihun sup, aku makan ketupat sotong, lepas tu makan kuih...Adoiya...

Tadi sempat pergi pasar Ramadhan kat Temerloh. Membeli air tebu, kuih-muih, nek bak dan pisang sira...

Malam ini mahu ronggeng-ronggeng dengan kakak.. Mahu tengok orang berpesta menyambut merdeka orang ramai membeli-belah. :D

Tadi sempat juga aku membuat biskut raya..choc chip cookies.. :P

Hajat nak buat brownies tapi tak jadi..Hari ini sangat panas la kat Pahang ni..Sampai kan aku duk tepi air tebu tadibanyak minum air.

p/s : Nanti aku upload gambar makanan 'fav' aku eik? Masih fenin!! Nak g Serawak ke tak ni..Tambang free, semua free...Sediakan duit shopping je! How?? tapi kesian pulak kat mak..Nak bagi mak pergi ke aku ni??? * berfikir!!

* Happy besday to CPM. Moga dipanjangkan usia dan murahkan rezeki :P

Cik By

No comments: