Wednesday, August 12, 2009

Total parking naik weh!

Semalam awal gila aku tidur. Lepas makan malam..Aku baring-baring baca majalah. Bila masa aku tidur pun aku tak ingat. Sedar-sedar aku nak pergi kerja dah...

Punyalah terkejar-kejar, aku bersiap. Sampai-sampai kat 'parking', aku tengok total parking tinggal lagi ...

3035



What?! Naik sampai 4000 ke?? Dengan hati yang girang aku pun 'punch card'.Lepas ini tak payah lah aku bangun seawal 6 pagi lagi untuk merebut 'parking' . Pukul 8 pagi baru bertolak dari rumah (macam dulu-dulu).

Dengan hati yang gembira dan bersemangat, tiba-tiba aku dapat 'sms' dari MAXIS!

Aku pun baca 'sms' tersebut dan melihat waktu 'sms' tu...Aku macam pelik, kenapa pukul 12.00 tengah malam?? Rupanya aku mimpi wooooooitttttttt!

Ahahahaha! Mimpi yang indah! 3035 tu apa? Nombor ekor kah?? Cepat-cepat salin,pergi TOTO..lalalala~~~


Inilah makanan aku semalam :D

kuah agak cair..rumah tak ada stok tepung jagung..so layankan saja, janji kenyang! :D



Cik By

No comments: