Thursday, September 17, 2009

Baju kena curik!

Bukan nak buat andaian, tapi naluri aku macam yakin budak tu pakai baju aku. Budak tu dalam lingkungan 13-14 tahun. Hari tu, aku nampak dia sendiri pakai. Semalam akak dia pula pakai!

Tapi kalau betul la itu baju aku, memang tak sangka la! Umur lingkungan tu sudah pandai mencuri. Aku selalu jemur baju kat luar sebab kalau jemur kat dalam rumah aku jadi serabut la. Dah la sepender/bra semua jemur gantung-gantung..aduh! Nasib baik lah perempuan semua. Buatnya kalau ada orang datang, tak ke malu. Betol tak?

Masa pertama kali aku nampak budak tu pakai baju aku..dia macam serba salah. Macam nak lari dari aku. Aku ceritala kat housemate aku, rupanya geng dia gak yang curi duit housemate aku kat atas almari. Si pencuri tu boleh je slambeeee ambil duit tu, melalui tingkap! Huh. Apa la nak jadi. Ko tu dah la perempuan dek!

Erm baju aku itu dah la baju yang aku sayang..Nasib baik la aku beli 2 helai tapi berlainan warna. So, 1 helai lagi ada ngan aku. Dah la baju itu berjenama ESPRIT. Ceh baju ESPRIT pon nak kecoh By? Heyyyyy!!! Aku beli dengan duit aku sendiri tau. Ade ko kesah!!!
Cik By

2 comments:

sheLLy said...

teringat time aku dok menyewa kt sek 7 thn lpas...kecoh satu umah ilang bra+panties memasing...aku??..aku x ingatla ade ke akunyer ilang..coz..ade ke org ingat brapa helai bra+panties diorg sidai??..pg2 dh kuar ada clas kt uitm..lik jer mlm..peenat..sedar2 dh sminggu diorg ilang underwears...skali ada budak kena tangkap ngah jolok2 ngan kayu panjang kt tingkap amik bra yg sidai kt dlm umh kitorg..yg x tahan tu..ada polis call suh dtg cam bra memasing..cuak pun ader..jd ngan muka x malunya..g jer la 3 org pompuan..sampai kt bilik polis laki tu..seriuss muka merahh gilerrzz maluu..aku sib baik sbb mcm x nmpk size bra aku..hahaha!!..bra tergantung dlm 5-6 helai kt noticeboard bilik polis tu..mmg dlm ati sumpah seranah budak yg curi tue...

CiK By said...

huhuhu...sadis kan? saiz? saiz? saiz? hehehe!