Thursday, October 1, 2009

Berita baik ke ntahlah..

Ingat tak entry ni? Berita baik yang pertama is personal :P. Hanya terdekat je lah tahu perasaan aku macam mana.. Gembira, takut, gabra semua ada. Sebab ni lah pertama kali aku lalui. Dah lupakan! :P


Berita baik yang kedua, ni pun aku tak tahu nak cerita atau tak. Bukan berbangga ke apa.. Tapi, nak luahkan rasa hati yang tengah gundah gulana ini. Haritu meeting, ada structure baru. Aku adalah salah yang tercalon atau di ambil secara rawak? oleh AGM aku.. untuk menjadi leader (ntah lah sebenarnya tak suka membahasakan sebagai leader).


Aku bukan apa susah nak manage orang ni..Yelah hati orang kan? Kita mana tahu, orang suka atau tidak kat kita. Erm, lama aku berfikir. Macam nak letak jawatan pun ada. Sebab aku ni very shy (ye ke? auw!!). Lagipun aku susahlah nak arah-arah orang ni.


Tapi bila difikirkan balik.. Dulu, Tuhan pernah kasi aku jawatan sebegini. Kali ini, DIA bagi lagi. Mungkin DIA merencanakan sesuatu yang baik kat aku. Siapa tahukan? :D


So keputusannya aku kunci lirik ini! aku terima dengan hati yang terbuka dan berdoa pada Tuhan, supaya aku dapat hadapinya dengan tenang, tabah dan sabar :).



Cik By

7 comments:

Miss Ixora said...

Wah, jd leader ker? Hehehe...

Byzura Mj (By) said...

ala leader kecil-kecilan..

Baby Gina said...

SYabas uya!!dua2 isu ko menunjukkan yang ko akan one step ahead utk certain important things dalam idup ko..ke kena sahut cabaran mcm ni uya..barula ko boleh terus gerak lagi ke hadapan..UYA BOLEH!!!

Byzura Mj (By) said...

terharu aku bace comment ko..*sob..thanks b!! :D

C!kpuanmuda® said...

ko nak kawin ke by? cantekk!!

Byzura Mj (By) said...

haih...gosip2!! hihihi mane ade lah...

z@ti said...

bagus beb thumbs up 4u ..berita gembira satu lg ape? hehe sibuk je