Wednesday, October 14, 2009

Senyap seketika..

Senyap supaya keadaan menjadi reda... Tak sangka ada blog ni jadi umpatan orang di belakang.. Betul la kawan-kawan aku cakap.. Dunia blogger ni macam-macam. Lagi hebat dari mulut pisau :P



Cik By

7 comments:

sharing-my-life-with-you said...

k zura, wat bodo jer. klu kite x memblogging pun ade jgk org nk kutuk! so alang2 die nk bg kite pahala, biarkn jer. yg penting, yg mengutuk tu dtg jgk jenguk blog k zura ni!peminat tp malu nk mngaku la tu.

C!kpuanmuda said...

blog glemer memang begitu.. :D

mushy shizzy gina said...

setuju!

Cik Eija said...

hahaha, mmg betul. abaikan saja. buat bodo suda...

CiK By said...

lynn : memang buat bodo je ni.. :D

cpm :ngehngehngeh...*kembang hidung

baby : setuju je ko eah??!! :P

cik Eija : yer yer...sila abaikan :D

CT NORAMIZA said...

jd umpatan? diaorang x de keja kot, tu sbb ada masa lapang nak umpat orang, biarlah by! :) tu segelintir je, yg lain2 ok saya rasa

CiK By said...

yerp umpatan..pelikkan manusia? yerp skang bia je la..tapi sampai pecah belah..ni yang kes teruk..huhuhu