Wednesday, November 4, 2009

Hari ini sakit..

Bukan sakit apa..sakit perempuan yang setiap bulan, perempuan kena hadapi =P. Tiada mood segala..ingin makan yogurt =D (tetiba).

Apa nak tulis pun aku tatau..hahaha! Cerita semua terluah kat facebook...

Aktiviti latihan netball dah nak start minggu ni. Tiap-tiap minggu la aku turun ke padang. Best!! Sebab dah lama tinggal!

Cerita pasal netball ni, sedikit sebanyak aku leh kuruskan badan aku. Macam dah berisi.. Dulunya berat 45 kg. Tapi kawan-kawan semua suruh berisi sikit sebab diaorang cakap macam tengkorak hidup =P.

Sekarang? 50 kg. Tapi aku nak kurang kan 3 kg mcm tu.. 47kg aku rasa ok..Takde la rasa semput je naik tingkat 22 ni (office). Walaupun naik lift, terasa gak la semputnya..hihihi

Ok diet sekarang!! Tapi pagi tadi dah tibai nasi lemak sebungkus =D


makanan malam aku buat masa ini =)