Thursday, December 10, 2009

Couples Retreat!

Semalam, tengok wayang cerita ni. Permulaan yang membosankan tapi 10-15 minit kemudian, filem ini telah membuat aku ketawa bagai orang gila meroyan dan ketawa! Filem ini mengisahkan tentang bagaimana pasangan nak baiki balik hubungan yang renggang. So, diaorang kena melalui fasa-fasa yang telah disediakan dalam program.

Ada juga adegan lucah yang tak lucah sangat =D. Dan tentang bagaimana nak memahami pasangan, about layanan.. seks romen erm..Aku rasa this is true. Kalau kita tak create 'relationship' macam mana nak kekalkan hubungan itu bertahan lama kan?


Nak tengok laki hot berbulu dada sila la tengok cerita ni ;).

Berjaya atau tak, korang kena lah tengok ;P.




pict : google-ed



Satu yang menarik dalam filem ni, adalah locationnya. Adakah ini Bora bora Island? Yerp Bora bora Island, French Polynesia. Lawa seh tempat ni. Tiba-tiba nak jadikan location ni sebagai 'dream holiday' boleh?



Memang lawa gila. Air biru bagaikan awan (ape kes aku jiwang? =D). Teringin gila nak pergi dan melihat keadaan kat sana! Adakah ia sama dengan Redang (day 1, day 2, day 3).. Mari kita tengok, sama tak?



Kat Malaysia pun tak habis lagi 'round' Pulau. Dah berangan nak pergi Bora bora =D.

2 comments:

SheLLy said...

lawaa siutttt bora2 island kt atas...sejukkk je mata aku tgk...;)

Byzura Mj (By) said...

sheLLy : lawakan? bila agaknya aku leh pergi :(