Wednesday, December 30, 2009

Haiyak!!

Nothing to do. So boring..layan internet je la. hihihi...Nak pergi jejalan pun malas. Nak duk umah je jaga kulit biar putih gebu. Eh ke situ pulak! :D.

Nak pergi cuci kereta pun malas. Malu pun ada. Tempat duduk driver tu penuh dengan peta. Bukan aku kencing ya. Period. BOCOR. Syuhh. Tak malu je cerita kan orang! :P.

Tapi itu lah masalah aku, time bendera Jepun je aku mesti bocor tahap dewa. Satu hari kena tukar 4 kali. Hadoi..penat weh..

Kesian Abu tu. Aku selalu je bocor dalam badan dia. Macam mana nak solve selain aku tukar 'pampers'? Heh :D

3 comments:

Redbloodsnow said...

hehehe..cian die. kene rajinkan diri tuka pad ler tuh, dear. nasib baik aku nyer period x heavy flow camtuh...hikhikhik

:P

Redbloodsnow said...

testing :P

Byzura Mj (By) said...

Redbloodsnow: aah ah kena rajin tukar..heavy giler..

testing la..lalalala :D