Sunday, December 20, 2009

Salam Maal Hijrah...

Oh ya! Macam manalah terlupa nak wish "Salam Maal Hijrah"?! Nak buat haritu, dan di auto publishkan. Tapi mungkin tersangat teruja untuk bercuti dan berjalan, sampai lupa nak buat entry " Salam Maal Hihjah". Kejam ok! :P

Seperti yang sedia maklum, tahun ini banyak benda berlaku (skema kan ayat aku, macam ahli debat lak). Dari kerja sampailah hal kahwin personal memang banyak berlaku.

Syukur Alhamdulliah. Penantian selama 2 tahun lebih aku bekerja (pindah randah selama ini), akhirnya sudah termakbul sudah doa aku. Alhamdullah.

Personal? Biarlah rahsia peribadi :D. Terlalu banyak onak dan duri *cewah. Dari mulut-mulut manusia yang boleh menjanamkan sehingga lah 'mereka-mereka' sudah menutup segala cerita yang tak betul. Mungkin berkat kesabaran aku dan aku tak melayankan sangat. Alhamdulillah.

Kenapa ya ada orang jeles dengan kehidupan kita? Erm I'm still thinking~

Harta karun? Oh itu Ahmad Albab yang punya!! *gelak setonn..

Harta dari sehari ke hari kedaung.. hahaha! Mana tak nya, travel lah, jalan-jalan cari makan lah, kerata lah, bila masa aku nak menyimpan ntah. Tahun depan mungkin?

Tahun depan penuh dengan agenda-agenda jahat menghabiskan duit! Tunggu dan lihat saja :D.

Ok lah mau scrub badan..lalalala baru beli semalam. Sangat teruja duduk di dalam bilik air, manja-manjakan diri, menyanyi dan joget-joget :D.

Terkantoi sudah baru mandi! Tadi cuci kereta dah..Letih! :P *alasan

1 comment:

mrs shaifull said...

biasalah ari cuti, mesti mandi lewat baru rugged, x gitu? :) hehhehe..