Wednesday, December 9, 2009

Tips kempiskan pipi...

pict : google-ed


Nak kata aku berdiet bagai nak rak pun tak ada la sangat. Just jaga pemakanan je. Tapi kalau dah melantak, melantak habis-habisan. Makan sebelum kenyang. Tapi aku, makan selepas kenyang dan kenyang lagi =D.


Alhamdulillah badan aku senang naik senang turun. Tapi kalau bab muka, makan ke tidur banyak ke..sure muka aku jadi macam mangkuk hayun ;P. Pipi jangan cakap la...Macam tomato, tapi sesekali pandang ada gak gaya bigmac ;).


Macam mana nak kempiskan pipi eik? Kalau tanya lelaki, lelaki suka pipi tenbam-tenbam ni ;P. Diaorang tak suka pipi cengkung. Eh betul ke?


Tapi, aku nak kempiskan sikit. Ni berlari pun nampak pipi bergegar ;D. Tak selesa..


10 comments:

Espresso Guy said...

First time aku dgr/baca org pompuan cakap 'nk lari pn pipi bergegar'... unik2... uniknya singapura... =p

CiK By said...

Espresso Guy : hahaha..memang unik..sebab aku tahu dan tak payah mention yang lain juga turut bergegar =D

driedroses said...

bergegar seluruh alam...

CT NORAMIZA said...

tembam la best :)

~AmyLiana8886~ said...

tu la dr dulu lg tanya cmne nk kempiskan pipi ni..hehe..

CiK By said...

driedroses : huhuhu :(


CT NORAMIZA : best? hihihi..kena kekal tenbam la ni? =D

AmyLiana: hahaha..tu la kan? how how how..rasa dah banyak makan chew gum =D

Lynda said...

ngok la ko ni

CiK By said...

Lynda : kenapa aku ngok? betol la weh...

sheLLy said...

aah...setahu aku lelaki suka gal yg pp tembam...ntah pe diorg tgk kt tembam tu..haha!!!..leh wt mcm teddy bear kot..cuteeenyerrr!!!..*sambil cubit pp tembam...ekekeke!!!..(",)

CiK By said...

sheLLy : tu la pasall..suka cubit ke suka cium..ops!! ;P