Tuesday, December 1, 2009

What The F***!

Haritu, tengah-tengah drive ada kereta swift datang menghampiri Abu (diulangi nama kereta aku).

Pergh kereta Swift putih idaman ku lak tu (tak kisah lah orang cakap apa, orang lain teringin kan BMW ke apa..aku swift pun jadik)! Main-main cucuk blakang aku.

Eh apahal mamat ni! Aku bawak pelahan je..Saje nak tengok akal dia. Lepas tu makin cucuk-cucuk Abu dari blakang.

Eh ko gila apa? Dah la aku baru cat Abu ni. Ko main cucuk-cucuk lak.

Pastu swift tu potong..seiring dengan Abu. Makin rapat-rapat. Heh apahal mamat ni. Nak ngorat buat la cara nak ngorat. Bukak tingkap bagi callcard! Kang senang. *dalam hati je bebel =D.

Pastu aku malas nak layan. Lantak ko la..

Tetiba swift tadi dipandu laju.. terus di depan Abu..

Patut lah, kereta baru kelua. WTF 1212..

Ni aku nak tanye WTF ko buat aku macam tu. Ado aku kesah?

8 comments:

khairul onggon said...

Ntah.. klu saya, sy pit-pit dulu pastu bagi call card ehehehe... larikkk..

CiK By said...

khairul onggon : hahaha! ada bran? =P

CT NORAMIZA said...

cik by, dia nak tayang keta baru kot, wat the fak lah kan? x heran pun :) kihkihkih...

CiK By said...

CT NORAMIZA : tu la pasal..huhuhu..

tapi peduliks! *tergugat gak sebenarnya..hahahah!

driedroses said...

kak by.. WTF 69 lagi best kalo dapat plat kete tuuuuuu.. auuuuww!!!

CiK By said...

driedroses : huhuhu...tunggu iz la =P MPV plesss..leh naik ramai2..muahahaha..

mushy shizzy gina said...

aku makan ati la tgk keta plat WTF..hukhukhuk

CiK By said...

gina : hahahah! dulu ko teringin kan?