Friday, January 15, 2010

Diluah mati mak Ditelan mati bapak..

Nak cakap ke tak nak? Nak cakap ke tak nak? Nak cakap ke tak nak? Nak cakap ke tak nak? Nak cakap ke tak nak? Nak cakap ke tak nak? Nak cakap ke tak nak? Sebenarnya...

Nak minta maaf dengan rakyat jelata semua. Beta tak dapat nak balas komen-komen kamu. Beta tak sihat. Kena buat kerja lagi. Nak balas pun tak sempat. Jari jemari ni macam orang kena Parkinson tu ha. Taip pun p boleh jadi b. Eh jauh sangat perginya tipu la! :D

Harap dimaafkan ya? Bukan sombong. Nanti aku balas...


Daa~~~

2 comments:

angah iza said...

jgn lama sgt sombong tu...
hehhehe

Bai said...

angah liza : tak lama la..kejap je :D