Friday, January 15, 2010

Positive result :)

Eceh nak belagak kena buat 'blood test' :D. Pergi check up sekali kena 'blood test'. Sebotol besar doktor ambil darah aku! Tak ada la seram sangat. Sebab dulu, aku selalu je kena buat 'blood test'. Aku ada tekanan darah rendah la, jantung lemah la. So selalu la kena. Sekarang je jarang dah sebab aku dah segar bugau kot :P.


So keputusan?

Alhamdulillah. Aku tak kena apa-apa. Doktor ingat aku kena denggi sebab ada pontesi kena. Ye lah dah seminggu aku demam. Apa kes?

Tapi, sayangnya darah aku tu. Sebotol buang macam tu je :(.

Doktor suruh aku rehat je. Sebab ada tekanan perasaan. Hahaha! Wak lu :D.

4 comments:

fabulous.farah said...

jaga diri leklok..jangan pressure2 huhu

Mimis said...

dr. cakap ada tekanan perasaan ke?

Saya langsug xpenah wat blood test. Takuuttttttt!!

Bai said...

fabulous.farah : ok..thanks lailing..

Bai said...

Mimis : tak la ...saja tambah :D