Tuesday, January 5, 2010

Epal Sapi

Semalam makan kat Wong Solo lagi. Aku try Epal Sapi. Sedap la gak. Tapi, aku tak leh sangat menerima lauk-lauk yang manis ni.

Epal Sapi tu daging lembu kot. Sapi kan lembu kan? :D. Daging tu rasa dia manis. So aku tak berapa berkenan.


Epal Sapi

Bila cerita pasal lembu ni. Teringat lak pada seorang kawan pernah cerita kat aku, pakai bulu mata palsu macam mata lembu :D.

6 comments:

fabulous.farah said...

i love wong solo..suke nasi die melekit macam pulut

Espresso Guy said...

Alamak... Wong Solo... sedap2... bila nke belanja aku? nnt aku belanja ko Tony Roma's lak... hehehe...

Bai said...

fabulous.farah : kan? pakai padi bukit kot :D

Bai said...

Espresso Guy : boleh!! aku blanje ko yang ade set air mineral tu je :D. Tony eah? *sambil kembang hidung

Espresso Guy said...

Hahaha... kalau ko stkt belanja aku air mineral, ape kes lak aku nk belanja tony roma's beb? kasi up sket laa... then br aku belanja tony...

ko bkn stkt kembang hidung je... semua tempat pn kembang... hahaha.. sila pk sdiri tempat2 yg kembang tue yer... gunakan kreativiti anda... =p

Bai said...

Espresso Guy : aku blanja 1 set la..tony tony tony!!

siot je..kalo kembangpon aku tau org suka....ops!!