Monday, January 18, 2010

Kasih Yang Suci..

Thanks to Iz. Kejam sungguh aku pinjam novel orang, sampai nak dekat setahun lama nya :D. Akhirnya aku berjaya juga habiskan.

my comment?

First bila habis baca novel ni, terus terfikir sampai tak lena tidur. Ada ke lelaki yang sama dengan Seth Tan? Yang menebus segala dosa dan setia kepada wanita nan 1?

Kalau adalah, memang bertuah wanita tu.

Tapi boleh ke kita menerima orang yang mencabul maruah kita? Wah bermain dengan emosi sungguh bila aku baca novel ni.

Kalau aku kat tempat Nora Elena, mesti aku macam Nora. Tidak menerima! Sebab dah cabuli hak kan?

Tapi, kalau ikut positif Seth Tan datang menebus segala dosanya dahulu. Ingin menyayangi wanita yang dia cintai sejak dulu. Ingin kembalikan maruah perempuan itu.

Aku sendiri baca, aku sendiri jadi bengong :D. Terima atau taknak!

Jalan yang agak menarik. Aku suka karakter Seth Tan yang tegas. Tapi kadang-kadang menyakitkan hati!

Mungkin kah aku akan beli novel ini sebagai koleksi aku? Beli dan simpan itu adalah satu kepuasan!

Eh betul ke orang cakap, kalau lelaki yang selalu sakitkan hati kita itu jodoh kita?

Hadoiii!!~~~

7 comments:

driedroses said...

muehehehe..kak by, sila beli dah tambah koleksi peribadi anda. dan sudah semestinya saya jatuh chenta dengan Seth Tan. terus kata dialah lelaki paling romantis yang ada semua kriteria yang didambakan. dan terus cop nama Nora Elena tu..nak buh kat anak. muahahaha..

p/s: nak pinjam lagi pun takpe..iz tak kesah sebab cherita yg best harus dikongsi bersama-sama. auuuwww

sheLLy said...

'kalo lelaki yg selalu sakitkn hati kita tu..tu la jodoh kita"??..btul kerr??..urrmm amat menariks bunyinya...tp kn kalo dh sakit ati..x ke terasa nk cekikkkkk cekikkk jerr laki tu..huh!!

Mimis said...

Reallyyy????
betul ke statement tuh? Lelaki yg sllu sakitkan hati kita adalah jodoh kita? I ada kenal sorang laki yg suka buat I marah... diakah jodoh I? hohohoho....

Mur said...

"kalau lelaki yang selalu sakitkan hati kita itu jodoh kita.."

hahaha kalo dah ko setkan minda macam tuh...kompem laaa..keberangkalian benda tuh nak jadi tinggi...mindset beb mindset ....

Bai said...

Mimis : Tatau la ...tapi ramai yang cakap macam tu..hohohoho :D

Bai said...

Mur : Aku tak setkan mind aku mcm tu...tapi ramai lo cakap macam tu..huhuhu..bukan sakit hati benda lain..means kat situ..mcm menyakat kita tak kena tempat..haish susah aku nak cakap..cuba ko baca novel la :D

Bai said...

diedroses : mungkin akan ditambah koleksi tu :D. Tapi memang suka Seth tu cuma..silap dia pergi rogol minah tu..kalo by pun susah mahu menerima lo!

Shelly : mungkin la..aku dgr org ckp je..lalalala~