Monday, January 18, 2010

Air melegaan tekak kepada semua pesakit tekak.

Try la! Memang sodap!

Lega je bila minum air ni. Korang kena try. Satu kotak ni ada 3 paket air jus. Elok untuk sejukkan badan dan melegakan tekak.

Haritu kan aku teruk batuk. So kawan kakak aku suruh minum KLime jus ni.

So aku cuba. Selambe aku minum dengan air batu. 3 hari aku minum. Tekak aku tak sakit dah. Batuk pun kurang.

Thanks Kak Umi~

3 comments:

fabulous.farah said...

jakun nye aku tak pernah nampak pon air ni.beli kat mana?

Bai said...

fabulous.farah : tatau la.kawan kakak kasi. Tapi memang mujarab. Sejuk je tekak...

Anonymous said...

Sy pun pernah minum air k-lime jus, kalau nk tahu bagaimana nk dptnya boleh call no kat kotak tu.Sbb sy pun call kat kotak tu untuk dptkannya
03-77853220
016-2619977 (aril)