Wednesday, January 13, 2010

Lebih baik aku layan si dia, dari aku melayan perasaan demam

Ni aktiviti aku masa aku demam hari itu. Dari aku duduk baring, naik lemau badan aku. Aku layan budak ni...



Dia bongkak dan sombong. Tengok tu, taknak langsung pandang kamera. Orang lain sibuk belai anak sendiri. Aku sibuk duk belai anak kucing :D. Nama aku tak letak lagi sebab aku tengah berebut dengan Nina (anak saudara aku). Dia nak. Aku suruh dia ambil yang warna putih, tapi dia degil nak ambil yang warna cokelat ni. Sebab warna putih tu sakit lagi.



(patutnya aku masuk video. Tak boleh upload pulak '-' )

Yang warna putih lak, dah macam biri-biri aku tengok :D. Bulu dia gugur akibat tekanan perasaan kena romen ngan aku ubat penyakit kulit tu. Nanti 3 bulan, 2 ekor ni sihat lah.


Tak sabar nak tunggu bulu tu tumbuh semula. Mesti lagi lebat dan sedap dipeluk ketika tidur :).

4 comments:

Ena said...

Comelnyerrr cat tu.. kat umah sy pun selalu ader cat yg suke menyinggah.. bile balik keje mesti ader.. dah dekat 2, 3 minggu dah.. nak bela tp en. Hubby x thana pulak.. geli.. anak pulak ader asthma.. jd tgk jer la dr jauh.. hu3x..

z@ti said...

shomelnyerrrrr....geram aku tgk bulu dia tuuu

Bai said...

Ena : Eh boleh pulak die geli :D..

ooo kalau ada asthma baik tak yah la...

Bai said...

z@ti: kan? ko belom tengok real lagi...