Wednesday, January 13, 2010

Sanggup eik manusia bertindak macam ni?

First, aku minta jauhkan diri aku dari benda-benda yang boleh binasakan diri sendiri di dunia mahupun di akhirat (islamic sikit harini :P).

Anak lelakinya yang berusia 30 tahun bertindak demikian selepas mendapat tekanan daripada isterinya yang enggan menerima semula kehadiran bapa mentuanya dengan memberi pelbagai alasan tidak munasabah. (klik sini)

Sanggup dia buang ayah dia? Sampai buang ayah dia yang sakit jantung tu di tepi jalan? Manusia apakah ini? Sedih gila baca weh!!! Sanggup tu...Sebaik-baik atau sejahat-jahat ayah kita, dia tetap ayah tau!!

Pastu dah la sebab isteri dia, dia buat macam tu? Apa lawa ke banyak sangat harta bini hang tu??? (tiba-tiba emo). Sampai hang nak campak ayah hang sendiri!

Memang ada manusia macam ini. Sanggup buang keluarga sendiri.

Tapi ini dah sampai campak ke tepi jalan!! Apa kes??
Nak jadi Malin Kundang ke apa?


Aku minta jauh la benda-benda macam ni. Takut gak..Dah la aku belum kahwin. Mana tahu jodoh aku dengan Tan Sri ke? :D . Aku terus lupa daratan! choiiiiiiiii~~~~!

5 comments:

Ena said...

Salam kenal & ziarah..

Memg x patut sgt!!

Bai said...

Ena : salam~ thanks

kan?!! :(

@juera said...

x waras kot..ada ayah x hargai..dh x de bru nk nyesal..cm aku ni..syg sgt ngn arwah ayah aku..tp aku redha dgn pemergiannya..al-fatihah utk ayahku..

fabulous.farah said...

bila syaitan sudah menguasai..eceh..

hahaha..

Bai said...

@juera : huhuhuhu sedih kan?



fabulous.farah : syaitan atau hasutan? :D