Monday, January 25, 2010

Nak makan sotong? Ya iya lah!

Disebabkan kakak teringin sangat nak makan sotong steamboat. Aku dengan rela hati bawa kakak aku ke tempat yang dituju. Nanti kempunan macam mana? Dah sorang je tu la kakak aku :D.

Walaupun aku selalu je gaduh dengan dia. Sayang juga aku kat dia :D. Cet sedih pula.

OK. Kami ke Sunway Pyramid! Kakak aku dah tak gila pergi Ikea. Tapi mood menggila ke Sunway Pyramid.

Fewwh! Kalau tak muntah hijau aku ke Ikea setiap minggu :B.


Ala terlupa pula, nama kedai dia. Korang pergi je la floor atas sekali dekat dengan Maxis Centre. Jalan menuju ke Panggung Wayang tu. Aku dah tanya kakak yang kerja situ. HALAL. Korang patut cuba sotong tu. Rasanya sangat walllaaaahhh!
Sedap! Sos dia aku suka. Campurkan semua sos yang ada. Sedap gila! Aku makan 4 cocok je. Tu pun dah membuat kan aku kenyang. Harga mengikut warna lidi. Ada yang RM 1.00, RM 1.50 hingga RM 3.50 tak silap aku.

Lepas tu kita orang ke Pet Shop. Mencari baju untuk baby kucing. Comel kan? :D. Tak ada kerja. Kucing pun nak pakai baju ma!

Comel je si Hamster ni. Bertafakur agaknya :B.


Ahad pula, outdoor activities!! Next entry will be update! Heh! :D

No comments: