Saturday, January 23, 2010

sometime..

Kadang-kadang aku terasa sangat down. Kenapa pun aku tak pasti. Erm maybe apa yang kita usahakan belum dapat..

Sesungguhnya, aku benci perasaan ini. Perlu buang jauh-jauh sebab tak bagus untuk tumbesaran (apa kes untuk tumbesaran lak ni :D).

Sungguh aku benci. Kenapa kita perlu ada perasaan macam itu? Then kita sedih.

4 comments:

angah iza said...

oh....sungguh benci bila perasaan mcm tu timbul..
menci....menci...menci....
p/s :cik bai,apa kena mengena ngan tumbesaran ek?hehehehe...so funny :)

fabulous.farah said...

hahah..betul kut pasal tumbesaran tuh..kalau stress cepat membesar=p

Lynda said...

aku pun mengalami masalah ni gak

Bai said...

angah iza : heh! spt kata farah di atas :D

Farah : aah ah betul3! :D

Lynda : memang manusia macam tu kot..huhuhu ke kita je? :P