Friday, January 22, 2010

Paranormal activity.


Disebabkan nak sangat tengok Pananormal Activity, duduk depan sekali pun oklah :D. Gila mendongak aku!

Dah la duduk tempat, tengok pula cerita macam ni. Sampai akhirlah aku tutup mata :P.Hahaha! Kalau duduk belakang aku rasa ok sikit. Ini dah macam dekat depan muka aku je.

Nak kata seram, tak adalah seram sangat. Tapi, bila waktu malam tu. Dia rakam guna video cam nak tengok apa terjadi. Tengah-tengah tidur, ada tapak kaki lah, selimut beterbanganlah, kena tarik kaki lah. Aku pun cuak! :S

Tapi ending dia macam tanda tanya pula, kenapa dia bunuh pakwe dia. Haish! Ada sambungan kot?

Sekian laporan movie dari Bai.

2 comments:

CT NORAMIZA said...

ada adegan 18sx ke dik? :) heheheh matila aku kena banned ngan bai lepas ni

Bai said...

CT NORAMIZA : hahaha ada.. tapi sikit :P. Tak syiok!! :D Tu yang tutup mata tu..