Monday, January 4, 2010

Tabik spring to Maybank!


Tetiba macam nak tabik spring dekat Maybank. Kaunter ASB, hari ini berjalan dengan lancar ok! Bagus. Pengurusan Maybank memang dah agak kot, sebab hari ini mesti ramai orang kemaskini buku ASB.

Kata dah leh keluar duit dan kemaskini :D.

Korang dah kemaskini ke belum?

Keluarlah tanduk segala bila tengok duit :P. Tak boleh, tak boleh simpan untuk kawin. Hiks.

Teringin nak buat akaun Tabung Haji. Tadi jalan-jalan kat blog Apash, ada entry buka akaun Tabung Haji dengan RM 2. Pergh!! Ni nak buat aku terjah Tabung Haji ni.


Dan teringin juga nak cash out duit Nuffnang *wink.

4 comments:

SheLLy said...

sebut pasal Tabung Hj nie...teringat aku..pg td on d way aku g ofis..ayah aku call mintak buku akaun...adess!!..siap tanya lai brapa ader..ngan tanpa segan silu aku kata..."x ingat mana letak"..bila sebut pasal brapa ada dlm akaun...adess..mmg teramat ciput gilerzz!!...huhuhu!!..lainla kot dia tlg tambahkan duit..tp tambahkn bebel kt aku aderla..huhhhh!!

angah iza said...

hulur cikit duit nuffnang leh ?
hahahha

Byzura Mj (By) said...

sheLLy: hahahha! yang ko tak menyimpan kenapa? ingatlah di hari tua mu :P

Byzura Mj (By) said...

angah iza : tak leh kedekut :P...hihihi tak la..bukan banyak mana pun :(