Monday, February 22, 2010

Aku rasa dia "konpius" sekarang

Aku panggil dia Piko. Akak aku pergi bantai panggil Siti. Last-last, aku rasa dia konpius. Adoi. Aku paling tak suka nama binatang, letak nama manusia.

Sekarang aku panggil dia Piko, dia buat deeek je.. Macam orang pekak!

Huhuhuhu..

Ni lah dia binatang yang bernama Siti. Dia dah elok dari penyakit. Yang putih je belum so putih tu dikuarantin kan. Sebab penyakit dialah, aku pun terkena kudis buta. Tak pasal-pasal aku kena kudis buta. Tu penyakit orang kampung ulu kata BIL aku. Ces!

Aku rasa dia akan kekal dengan nama SITI :(

8 comments:

angah iza said...

siti pon siti la...hehehhe
yg penting ada nama dari panggil'meow..meow' je :)

smiley said...

kucing nih baru lahir ke?hehe..comel nye kucing nih...

regards,
Triplesmiley

akubukanartis said...

Ha'ah, aku pon tak suka letak nama manusia pd binatang..piko is such a cute name... tukar la balik, tukar la...hehehe paksa bai tukar, bagi bai tertekan sket..

CT NORAMIZA said...

la, kena kudis buta, siannya, baik cepat berubat dik oi :)

ish ni rasa nak marah pun ada ni, ada ke nama kucing ni sama plak ngan nama ai, eeee

Bai said...

angah iza : hahaha! aku ingat kakak aku panggil sapa..duk siti..siti..kompius aku..

Bai said...

smiley : sudah beberapa minggu :D

Bai said...

akubukanartis :hahaha! memang nak tukar pun tu...tapi dia buat dek je :(

Bai said...

CT NORAMIZA : dah kak..siap g klinik :D...

alamak..lupa macam nama akak..hahaha!