Thursday, February 25, 2010

Kita tengok siapa lagi jiwang!

foto 1.

foto 2.

foto 3.

foto 4.


Hahaha..semalam sebelum aku tidur sempat aku usha-usha bilik Nina. Heh! Memang aku tidur bilik dia pun, kalau aku balik rumah akak aku.
Ni lah hasilnya! Dia cakap aku berjiwang di blog. Hahaha!
Dia pun jiwang gak! Siap tampal-tampal 'kata-kata hikmah' bagai...hahaha!
Yang tak boleh blah..dia sangat suka lagu Anang tu, Separuh Jiwaku Pergi.
Pergi mana la jiwa si Nina ni :D.

8 comments:

Lynda said...

ahhahaha.aku pun penah jumpa menda camni dlm bilik ijat.ahhaha

eddie dewanaga said...

hehehe...

cinta ibarat kentut...!!!

nice job nina...

*Dak kecikkk* said...

i follow u yahh..
tkar link jom.:)

Bai said...

Lynda : yeke? hahaha! lawak je

eddie dewanaga : hahahaha!


Dak kecikk : ok..no prob...jom jom ~ :D

fabulous.farah said...

huhuhu..jht la mak cik nina ni

Bai said...

f.f ~ hahaha! saya memang jahat :P

Umi jie said...

Blum jumpa lago dalam bilik aiman. Kalu jumpa agak2 macamana reaksi kakjie? Ermmmmmm

Bai said...

umi jie : hehehehe...takpe la..kita pun macam tu gak :D