Tuesday, March 30, 2010

Hina sangatkah wanita ayu makan tonggeng ayam dan leher ayam dan kaki ayam?

Hina sangat ke makan tonggeng ayam, leher ayam dan seangkatan dengannya?

Kes ini berlaku di Pasar Malam, gerai menjual ayam gorang.

"Kak..tonggeng ayam ngan leher 2 ringgit..". Muka selambe. Harapan dapat tonggeng ayam dengan cepat.

"Kejap ya dik..."

"ok.."

tak lama selepas tu..

"Adik akak..buat singit-singit k..tonggeng singit, leher singit..boleh?"

Masa ini semua mata pandang aku dengan muka tercengang! Nak-nak awek vouge sebelah aku. Muka jijik pun ada. Lelaki-lelaki pun pandang lain macam. Pelik ke perempuan makan tonggeng ayam dan leher ayam?

Oh ya. Ex Bf aku dulu pun tak kasi aku makan. Pelik je perempuan makan tonggeng ayam.

Peduliklah! Janji aku makan sedap :D.


Kalau ada bontot lembu pun, aku makan.

8 comments:

Lynda said...

bontot lembu?hahahhaa

mushy shizzy gina said...

goreng pun sodaapp...nak beli gak ahhh!!!

Bai said...

Lynda : ha..jom makan :D

Bai said...

MSG : Semua organ sedappppp :P

.::WaNiE::. said...

bontot lembu?? ha tu baru aku agak pelik jap

takat yg ko beli tu tak pelik langsung

fabulous.farah said...

gagaga...bontot lembu pon nak makan ke bai?

aku makan jer leher pedal hati kepak kulit ..ko cakap jer..semua aku makan.

kecuali momtot..hahaha..sebab nama kut..jadi tak pernah try..lagi satu dalam sekor ade satu bontot jer, so dr kecil pejaga kiteorang makan. sebab tu feveret dia=p

Bai said...

WaNiE : kan? ntah apa apa pandang aku jijik

Bai said...

f.f : kalo ada aku makan je..hahaha

makan la..so mengancam rasa dia tahu? stim~ hahahaha!