Monday, March 15, 2010

Koleksi pengantin..

Boleh tak aku nak macam ni? Tapi kalau muka aku kena banyak shading lah! hahaha! Muka penyet macam ayam penyet ada hati nak pakai macam ni :P.


Eh dah kahwin ke? Aku pernah buat entry pasal minah ni :D. Comel!


Syuh!! Syuh!! Muka boolat jangan berangan macam ni! Ada tak tukang makeup pandai buat muka aku yang bulat bertukar jadiiii... jesicca alba bujur sirih? :D

2 comments:

fabulous.farah said...

baju pepel tu sape bai?

Bai said...

f.f: blogger..dulu pernah buat entry pasal dia..dia sgt stylo!