Monday, March 15, 2010

Penangan period..

Tatkala period, mesti rasa tak selesa sangat-sangat kan? Bila bangun dari tempat duduk mesti rasa bocor. Nak-nak bila orang tengok kita lain macam. For sure, ada benda tak kena. Huh! Itu semua perasaan masa period.

Macam aku, 1st day dan 2nd day period mesti aku rasa muka aku comot sangat. Ye la masa tu gunung berapi naik, tunggu nak pecah je. Sangat sadis!


Terasa muka macam binatang atas ni. Comot!


Tapi bila dah masuk hari keempat atau kelima, mula aku rasa muka aku macam berseri. Macam seri pengantin :>. Apa kes macam seri pengantin? :D. Tapi betul, aku selalu feel macam tu...

Kalau time comot, nak mengadap cermin pun tak hingin. Time nampak berseri, selalu je tersengeh kat cermin sorang-sorang :D. Korang ada ke feel macam tu?

Penangan period ada sama dengan penangan pregnant ke? ngehngehngeh :P

4 comments:

Mag said...

lebih kurang jer tanda2 pregnant ngan piyed..sebab tu kadang2 macam terperasan pregnant

Byzura Mj (By) said...

f.f : yeke? takde pengalaman :P

Khairul Onggon said...

errkkk... saya lelaki tak brani nak komen heheh.. :P

Byzura Mj (By) said...

Kal Jis : hehehe...tak bran tak pe..amik pengetahuan..hahaha!