Sunday, March 14, 2010

I City, Shah Alam

Hari itu, lepas balik makan seafood singgah kat I City, Shah Alam. (Thanks B. Lama tak jalan-jalan dengan ko. Aku sebenarnya nak ambil gambar, tapi orang ramai. Malu pun ada. Tak ada geng nak ambil gambar :D).


Dah dewasa ni, malu lak nak terkijal-kijal lompat ambil gambar :D. Neway, tempat ini agak cantik bila dipenuhi dengan lampu-lampu yang berwarna-warni.


Nak lepak-lepak sambil ambil angin boleh la. Tapi, panaslah! Mungkin terlalu banyak cahaya lampu.


Boleh tahan luas kawasan ini. Tapi masa aku datang, tempat yang deco christmas tu malap sikit. Agaknya dah nak tutup kot.

Korang layan je la gambar...







^-^ . Tatau nak cerita apa, sebab blank fikir masalah lain menjelma!

Try to make it easy but this problem is difficult to solve! Tiada tempat mengadu! *sigh


7 comments:

Anonymous said...

wah.. mcm syiok jer tmpt nie...
teruja sy tgk nie... ;p

nwey.. sis problem owez come over...
sabar pokok utk jln penyelesaian...
try find someone u can trust... and u can share ur probs... ;)

mushy shizzy gina said...

kan aku pesan jgn igt dia lagi dong!!

Bai said...

anonymous : tempat tu cantik...banyak lampu

neway thanks ... :D

Bai said...

MSG : bukan la b...ni prob lain :(

mushy shizzy gina said...

hah?pesal aku tak taw??

mushy shizzy gina said...

hah?pesal aku tak taw??

Bai said...

MSG : nanti aku bgtahu la..hihihi :P