Monday, March 1, 2010

Nina's birthday!

At De Palma hotel. Sekali sekala apa salahnya :D. Enjoy buat macam ni.. Tapi terasa jeles juga, aku dulu main tiup lilin je :P. Pastu besar tak sambut dah :(. Teringin gak! Hahaha! Tak sedar diri. Mak aku cakap tua bangka pun nak sambut lagi :D. (bangka jangan sebut mak...terasa macam kuih bingka lak..kedut sana sini :D)

Mesti lah..Best tahu dapat hadiah. Semakin dewasa semakin sikit je orang bagi hadiah. Tunggu kahwin je, pasti ramai bagi hadiah :P. Melalut sudah!

OK. Sabtu haritu, sambut birthday Nina kat De Palma hotel. Bukan besaran pun ala kadar je.

My BIL memang sporting. Tapi aku suruh nyanyi lagu Kamelia, dia tak mahu. Tinggi katanya. Last-last dia layan lagu dangdut dan blues geng. Lu memang blues!! :D.

Sesi nyanyi! :D Aku pasal ntah muncung macam tu. hehehe..Macam koir pun ada duk baris macam tu ...
Oh Ini sesi mak datin :D. I tak masuk campur :P. I duk dating belah sana :D.
Nina and friends...Aku rasa dia paling kecil :D dah la muka macam orang vietnam!

No comments: