Monday, April 12, 2010

Awas, ada tangan yang menghulur dari tingkap!

Berlaku pagi tadi. Pukul 2 pagi. Tengah-tengah aku syok mimpi pasal PR bleeding, tiba-tiba budak umah aku gerak suruh bangun tidur. Heh! PR bleeding pun boleh bawa sampai ke mimpi *risau sangat.

Budak rumah aku cakap, ada orang raba anggota badan dia. Dan dia nampak tangan yang meraba itu. Menghulur dari tingkap!

Masyarakat~

Tingkap bilik memang sentiasa buka. Panas! Tapi, tak sangka pula ada yang sanggup menghulur tangan dan meraba! Kalau aku, aku tarik tangan tu..tengok siapa yang meraba tu. Bodoh betul! Nasib baik tak teraba tetek. Kalau tak, memang aku bersilat dengan penyapu! Silap haribulan aku gantung batang dia!

Malangnya kami tak sempat nak tengok siapa yang menghulur tangan dari tingkap itu...Sebab, budak rumah aku dah takut.

Aku terselamat sebab, katil aku bukan kat tingkap.

Heh! Panjang pula tangan dia boleh sampai raba-raba ya! Nak kena ni. Memang nak kena!

Akibatnya, aku kekurangan tidurrrrrrrrrrrrrrrrr. Siap ko si perabaaaaaaaaaaa!


.:. By .:.

8 comments:

khairie said...

rumet ko tu hotstuff ke?
kalo hot bukan takat laki, pompuan pon ade kebarangkalian jadi pencabul :p

Bai said...

khairie : hot la tu....kalau tak takkan ade yang meraba dari luar.perempuan? baik aku je raba terus..hahaha!

*Dak kecikkk* said...

cerita sal peraba ni,inda pernah kena raba kat pasar malam..ngah2 bersesak2 tu lah dia nak raba2..dia raba punggung lak tu..rasa macam nak gigit2 jew peraba tu law inda dpt tangkap dia..geram ya amat ko,senang2 jew nak raba2 org..sampai skrang aku berdendam..huhuhu

Bai said...

Dak kecikkk : ye ke? bagi penyepak je Inda. Haih geram je!

ye walaupun By tak kena. Tetap dendam kat orang tu. Nasib baik lah tak dapat tangkap!! Grrrr!

ayu said...

tergamak raba dr celah tingkap.. ape case?xde keje namenye...

fabulous.farah said...

ha??ko dok rumah caner bai? isk..raba nak mencuri sekalo tu kot

Bai said...

ayu : gila seks kot :P

Bai said...

f.f : umah flat~ huhuhuhu