Monday, April 12, 2010

Emak ahkak tak tahu...

Mengenai PR bleeding lagi. Haih. Korang lap air peluh je lah ye, aku duk bercerita pasal PR bleeding.

Sebenarnya, mak aku tahu pasal bleeding tu. Tapi, tak tahu aku kena buat checkup sampai melibatkan skop-skop tu. Aku tak nak dia risau. Bukan apa, kang dia bawa satu bas pergi Hospital Pantai.. Bawa pisang setandan, ubi kayu rebus, sambal ikan bilis, pucuk ubi kayu, sambal belacan mangga...perghhhh~ Tak ke haruuuuuuuuuu?

Kakak aku pun baru tahu, Sabtu lepas.

Pastu dia bagitahu BIL aku. Ada ke dia cakap kat BIL aku...aku nak operate Jubooooooooooooooooooo?

Haih malo tahu? :D


.:. By .:.

3 comments:

.::WaNiE::. said...

hahaha operate jubo? xkan sampai camtu sekali kottt

kekekeke

mrs shaifull said...

hehehe mak kita mmg camtu, risau dia terlebih2 :) sapa x sayang anak dik oiii...

fabulous.farah said...

huhu..bai..g cakap kat mak ko sekarang jugak..nak bius tu~ aku kalo seseme pon mengadu kat mak..bia die doa cepat baek=p