Tuesday, April 27, 2010

Satu aku punya, satu untuk engkau..

Mungkin ada orang bohsan dengan entry si comel ini. Tak apa. Kalau tak suka, jangan jenguk pun la. Tapi di alu-alukan juga.

Sila sayangi binatang.

Dimaafkan, kalau tak sayangpun. Ayah aku dulu pun tak suka . Jijik sangatlah kalau kucing dekat dengan dia. Pelik aku. Kadang-kadang, dia siap sepak tahu? Hangin aku satu badan.

Sekarang, ayah aku pula yang lebih. Agaknya tuhan dah bukakan hati dia terima cintakucing. Tidurpun dengan kucing, duduk celah kangkang pulak tu.

Lepas tu, mak aku senang nak ke hulur ke hilir. Sebab, ayah aku cakap tak takut dah..kucing ada ^__^. Jadi peneman.

Oh si dua ekor ini adalah atas jagaan kakak aku. Tiap minggu, kakak aku paw RM10 untuk beli pasir dengan makanan. Gemok itu aku punya (berwarna oren cokelat). Gemok buat muka kasihan sebab nak keluar bermain.

Dan bila aku say bye-bye, beginilah rupanya. Sedih la konon.




.:. By .:.

4 comments:

driedroses said...

dah sihat dah dua ekor tu ye?? kiuuuttt.. rasa nak geget

Bai said...

driedroses : dah. bulu semua dah tumbuh. jangan rasa, cuba..hahaha

Wanniey said...

sgt cute....

fabulous.farah said...

aku suka tgk sebab kucing ni cute..pengang aku geli..kalo yang dah besar ok sikit