Friday, May 21, 2010

hari ini saya memakai gelang berbatu besar...tetapi..

boleh terburai jatuh satu-satu kerana talinya putus sebab di ikat dengan tali biasa!!!

Dem!!! Malu saya. Last makcik cleaner yang kutip. Oh batu tu mahal!!! :(




.:. By .:.

6 comments:

.::WaNiE::. said...

ler mcm mana boleh putus daaa

tali biasa??

tali apa

Bai said...

WaNiE :tangsi getah sob!:(

driedroses said...

lu sabar je ok..

takpe, lepas ni org kat lif tadi dah tak semestinya akan jumpa lu lagik

cuma wa je yg akan jumpa lu sll.. =)

fabulous.farah said...

ganas nya bai..bukan tangsi getah tu memang orang buat ikat batu ke? kuat kan?

Bai said...

driedroses : tapi uncle tu mesti perasan...wa syg gelang tu :((

Bai said...

f.f : huhuhu tu la..pakai kat atas pergelangan..hahaha tu pasal la :D