Wednesday, May 12, 2010

Pengumuman pengumuman!!!!

Buat julung kalinya aku buat pengumuman dan tunjukkan gambar buah hati aku :D. Teruja? Hihihi. Aku pulak teruja nak tunjukkan kat korang.

Ok aku cerita pasal dia dulu. Memang dia suka ambil hati aku. Memang dia suka gerakkan aku pagi-pagi. Ya! Memang aku sayang dia! Ada yang cemburu? Oh biarlah!! Aku tak kisah pun, orang nak cemburu akan hubungan kitaorang. Janji kitaorang happy!!

Nak muntah aku cerita pasal dia? Oh biarlah!!


Dan dia adalah........

















Radi Adli Suci



Dia memang suka ambil hati aku...


Dan dia memang suka kacau aku bila makan!!! Nak itu nak ini!!

Hensem tak bf aku? ^___^




.:. By .:.

9 comments:

fabulous.farah said...

suciiii..sexyyyyy!!!!

Bai said...

f.f : :D. nasib baik tutup tet!!!~~

anyssreynastorymorypreetydirtysecret said...

awww comell laa boyfie awakkk , nakk rampas bole ,ahahahaa

neway kirim salam sama diee :D

.::WaNiE::. said...

sib baik dah kene sensored

kalau tak karang ada jek yg menggoogle

ahahhhah

Bai said...

WaNiE : ooooshhh bahaya! hahaha :D

Bai said...

anyssreynastorymorypreetydirtysecret: boleh boleh...

okies..nasib baik dia dah pandai jawab salam :D

mrs shaifull said...

hehehe sib baek x nampak bird :)

tapai said...

huuuiiiisshhhhh...
ni blh bikin panasssss...

Bai said...

tapai : hahahaha! kipas la :P