Friday, May 28, 2010

Peringatan!

Jaga diri baik-baik bila berada di luar negara(eceh macam jauh nor pergi). Baiklah~



Berjimat cermat, beli apa yang patut...Nanti tak boleh balik sini,tak ke haru? Baiklah~ * lagi bagus. tak yah nak mengadap kerja :D.



Kalau terjumpa pakwe-pakwe macho, please jaga kelakuan. Baiklah~



Berpakaian cun semasa di sana. Baiklah~ Motif?



Semua sudah packing. Tunggu nak jejak kaki ke LCCT je @__@. Perasaan gembira serta berbau risau juga ada.



Aku mungkin tidak update blog selama 6 hari. Lamakan? Pasti rindu. Hahaha. Perasan.



Kalau korang nampak sarang labah-labah kat sini ok lagi. Tapi kalau dah kena hack blog aku ini, korang email aku secepat mungkin ok?!!



To my mr. senget. Tolonglah jaga blog ini :D. Dan jaga diri bebaik. Kalau ternampak mr.senget dengan perempuan lain, warning je tak yah minta permission aku :D. *sumpah geli nak baca ayat ini*. Inilah pengarang jantung hati aku buat masa sekarang. InsyaAllah akan diikat dengan tali tangsi yang kukuh. Doakan kami. InsyaAllah. Tapi, sebelum warning tanya dulu. Kang mana tahu dia keluar dengan mak aku ke. Tak ke haru? Motif letak gambar mr.senget? Sebab, nak kenalkan kat korang ^__^.*tutup muka*





.:. By .:.

No comments: