Tuesday, June 22, 2010

Ok sekarang musim durian!!!

Ahad lepas aku baham 3 biji durian. Aku rasa dah lama tak makan. Asal teringin mesti aku pergi Big Apple, cari Duren-Duren. Lepas gian. Nasib baik Duren-Duren tu memang rasa macam isi durian betul. Kalau rasa petai pun aku boleh terima. No hal.


Woit! Sekarang ni musim durian. Durian ni khas dari Muo. Teringin je balik kampung my BIL, tunggu buah durian gugur ^_^.


Gambar tak menggiurkan korang. Blur pulak. Hampeh. Padahal curi ambil gambar, duk diam-diam kat dapur. Kang kena sergah dengan akak aku. Dengan durian pun nak ambil gambar :D.


Kenapalah Ujang sekarang nipis. Mahal pulak tu. *tetibe*. Kantoi seluar tidur warna merah wuuuuuuiii :D


p/s : aku nampak buah durian tersidai kat dapur pagi tadi(nampak masa aku nak g mandi, curi-curi jeling). Mesti roomate aku punya. Minta-mintalah dia offer aku makan durian sama-sama. Kalau tak, aku buat air liur meleleh.


.:. By .:.

10 comments:

fabulous.farah said...

musim durian menguji kesabaran~~~

biasa sekali makan durian sebijik tak cukup sekarang sebab pregnant xboleh makan banayk makan 3 ulas pon orang dah marah. sungguh demmmm

Asrol said...

tengok durian cm best tp bila tenung lama2 cm pening lak aku..

.::WaNiE::. said...

muahahah durian johor trbaik manis nye:p

tapai said...

hye by yg cantik... :-)

Bai said...

f.f : orang preggy tak leh banyak. panas kot eah? aku lupa dah pantang larang tu..huhuhu.

Bai said...

Asrol : itu ko dah membayangkan selori ko makan. tu yang pening :D

Bai said...

WaNiE : ye saya suka org johor. eh durian johor :P

Bai said...

tapai : hoi hoi hoi.

Madi @ Aed said...

behnye duyannn!!ngidam!ngidam!

Bai said...

Madi @ Aed : memang best!! *ngidam lagi