Thursday, June 24, 2010

Tips pipi naik.

*sebelah tu pun pipi naik. Sila tanya dia ^_^


Ada yang tanya aku, macam mana nak naikkan pipi. Sebab, dia tengok gambar aku, pipi aku naik. Paham tak pipi naik? Pipi naik tu macam ni, bila kita jogging ke lari ke lompat ke, kita akan nampak pipi kita bergegar. Kita pandang kiri nampak pipi. Pandang kanan nampak pipi. Pandang tengah sambil julingkan matapun nampak pipi besar datarannya dari hidung.


Itulah namanya pipi naik. *tenbam sebenarnya.lagi tepat*



Aku tatau lah nak jawab apa. Sebab, pipi aku memang jenis naik. Tidur banyak lagi naik :D.




Tips mungkin kena tidur banyak ^_^.



.:. By .:.

8 comments:

SheLLy said...

owhh..br tahu ko nie tdo byk...hehehe!!

Bai said...

SheLLy : apa ko tak tahu!!!??

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

ceittt...ingat u nak bagi tips macam senyum selalu byk2 ke, atau pon bile nak tido pakai cellophane tape, tape kan kat bucu mulut ke telinga! hehhe

Madi @ Aed said...

dah la pipi naik..awet mude plak..wahhhhh

Bai said...

Verde : hahahaha ada ke tips macam tu?? cellophane tape tu logik pulak..wakakaka.

Bai said...

Madi : awet muda??? waaaaah!!! :D

fabulous.farah said...

hahaha..tido banyak kalo aku bukan pipi yang naik. mata sepet

Bai said...

f.f : hahaha. farah sepekkkk! :P