Thursday, June 10, 2010

Yogyakarta day 6

Sebenarnya aku bukan banggakan Indonesia (marah lak orang indon nanti, aku cakap macam ni). Tu je yang aku mampu pergi setakat ini. Orang lain sibuk tanya aku asyik-asyik ke Hindonnnn je ko ni...Apa ada sangatlah indon tu. Barang tiruan banyak. Oittt!! China lagi banyak barang tiruan tahu? Nape? Ko nak blanje aku ke Gold coast? Ke Perth? Mumbai? Beijing?London?? Silakan!! Besar jalur lebar aku tadahkan. Ha kan dah panjang mukadimmah aku.

Day 6 ni hari last day aku kat Yogyakarta :(. Sedih pun ada. Rindu teh tarik mamak Malaysia pun ada.

Sibuk tag nama. Takut hilang. 3 beg kitaorang bawa dari Malaysia. 6 biji beg penuh diisi bawa balik Malaysia. 2 cubic di kargo.


Girang. Nak balik...Beg merah tu aku beli rm7 je. Beg shopping aku kat sana. Takde lah tertinggal barang. Semua yang aku beli, masuk dalam tu.

Tempat menunggu. Kecik je ruang dia. Dah la kena tunggu turn. Lepas setle kapal terbang ke Solo. Then, baru boleh masuk. Tak muat nak ramai-ramai dalam tu.

Ruang menunggu flight. Nampak tak tempat cerah tu? Tu la tempat kapal terbang mendarat. Buatnya pilot tu lupa nak break, idak ke mati katak aku?

Mak dan anak. Nina tu semua wak,embak kat sana cakap dia adik aku. Kiranya aku kakak kepada Nina ^______^.






.:. By .:.

11 comments:

Mag said...

sebab ko awet muda..pasti boleh lah buat antry 'rahsia awt muda bai'
hehe
lagipon muka korang lebih kurang

Byzura Mj (By) said...

f.f : kah kah kah...gilak! takde rahsia.makan petai banyak..hahaha

ntah aku tengok gambar mase kecik aku lain..hahaha. xnak ngaku

Anonymous said...

macam nak tunggu bas je tmpat tgu flight dorg..heeh

Byzura Mj (By) said...

AmyLiana8886 : tahu takpe..:)

.::WaNiE::. said...

kamu ni comel la jeles tengok hihihi

Byzura Mj (By) said...

WaNiE : kamo lagi syomel :D

mrs shaifull said...

ala, dah nak balik...

Byzura Mj (By) said...

mrs shaifull : dah selamat sampai pun kak ..hihihi.nak pigi lagik!!

Suzie Ahmad said...

bestnyer jln2.......

ishaharom said...

wah....cam best je p jogja...

nk mtk petua skit bleh?
sy nk p sana mgu depan n p jogja utk sehari n semalam je.

nk tye ckit hal2 berkaitan.

email: ishaharom@gmail.com

Byzura Mj (By) said...

ishaharom : best... boleh. petua ape tu? =D. minggu depan? bukan sekarang ni tengah bahaya ke?


sy dah email ;)