Friday, June 11, 2010

Pedepeeekkk . good try bebeh!!

Pagi tadi. Tengah drive, mata aku pun layu-layu lagi. Macam nak tutup lagi. Tapi, tak boleh sebab KL tengah banyak kereta. Nanti berlanggar pula. Tapi, kalau ada mamat macho dekat sebelah sure mata bukak punya. Ni tak, semua apek-apek tua pergi kerja. Mana pergi mamat macho? EH.

Pedepeeeeekkk!! Terus mata aku terbukak luas..Dem!!!!


-
-
-





-


Ikut tepi sebab nak ambil gambar ^_^. Nampak? Tahi burung!!! Dan dan pulak, air wipper kereta aku habis. Huk huk huk huk. Saja ko ya burung?? Kereta aku ko pilih?

Tak pe. Tak pe. Ada hikmah. Heh. Hikmahnya aku perlu cuci kereta setelah sebulan tak cuci :D.


.:. By .:.

8 comments:

SheLLy said...

burung tu sure nk sampaikn pesanan.."ni ha...aku nie hensem macho nie x nampak kaa.....hahhaha!!...tu yg trus bg tanda 'ajaib'..

fabulous.farah said...

memang terbaik hadiah burung tu kasi..dah la besar.hahaha

mrs shaifull said...

baru cerahhh bijik mata kan dik? kena sedepek, p cuci keta cepat :)

Bai said...

SheLLy : hampeh!! terjaga aku dari lena :D

Bai said...

f.f : tau takpe. 4 tompok kesemuanya!!! grrrr

Bai said...

mrs shaifull : esok la..hahaha..memang terbaik!

xalimx said...

confirm burung tu makan betik....cirit birit...

Bai said...

xalimx : aku pun rasa mcm tu :D.