Monday, July 12, 2010

Atasi hilangkan mata panda.

*muka tanpa secalit makeup* Gambar ni bukan nak tunjuk mata panda. Tapi, nak tunjuk muka boooolat macam bola pingpong. Oh maaf gambar ada gegaran. Biasalah duduk flat memang sentiasa ada gegaran.


2 weeks ago. Ewah speaking mat saleh pulak. Semenjak ulang alik Pahang ni, lupa daratan pulak. Ok tak lawak. Sebenarnya, mak aku tegur mata aku dah ada lingkaran hitam :(. Mak pun boleh perasan.


Nak buat macam mana, anak mak ni memang kerja mengadap komputer. Alasan. Padahal, mengadap belog, baca berjam-jam. Tahap baca macam novel :D.

So, aku dah merembat ini GARNIER. Aku dah try 2 minggu. Tataulah jadi macam Fasha Sandha ke tak hilang ke tak mata panda tu.



.:. By .:.

13 comments:

.::WaNiE::. said...

Jadi tak wehh

aku nak try

honey amour said...

aku dah try..tade kesan pun...

Lady of Leisure said...

orang kata kadang2 mata panda pun cantik tau..
:)

Madi @ Aed said...

haha..i mate sepet mepet jarang nak jadi mata panda..:p gudlak bai!!

Bai said...

WaNiE : so far aku dulu teruk gak la..

erm aku baru pakai 2 minggu. nak kata ok. ajaib la tu :D

Bai said...

honey amour : ye ke? erm...lingkaran tu dah lama menapak ke or baru?

Bai said...

Madi @ Aid : ha! jeles! tengok pun jeles. dah la putih gebu :D.

Bai said...

Lady of Leisure : kan? kiut! hahaha

xalimx said...

GRANIER ke garnier?

--So, aku dah merembat ini GRANIER. Aku dah try 2 minggu. Tataulah jadi macam Fasha Sandha ke tak hilang ke tak mata panda tu.---

Bai said...

xalimx : hahaha salah eja. taip laju macam tu la padahnya. ok aku tukar. terima kasih atas prihatin ejaan anda :D

xalimx said...

eye validation passed...owh yeah!

SheLLy said...

by...amacam jd x?....aku tgu jwpn mu nie...mmg nk try gk..tp risau lak benda alh besi bola tu..takut alergic lak xle kena ..

Bai said...

SheLLy : so far aku guna berkurang. kalau tak dulu teruk. Akibat nangis sakan. Hahahaha!