Thursday, July 8, 2010

Cekodok sayur...

Sedapnya makan cekodok sayur sambil melayan Anon. Anon, meh la makan cekodok sama. Meh la. Tak baik gaduh-gaduh. Meh meh.Tak lama lagi nak puasa dah. Meh la...*sambil urut dada beliau tahan marah*. Jangan emo ya. Period eh?

Aku tak tahulah sayur ni sayur apa. Aku belasah je. Hahaha! Asalkan makan tak mati, sudah~

Ha ni rupanya cekodok sayur aku :D. Aku tumbuk bawang dan ikan bilis. Then, gaul dengan tepung dan secubit garam.



.:. By .:.

8 comments:

fabulous.farah said...

aku panggil bunga lily. mana ko beli wehhh. dah lama tercari2. jumpa kalo g cameron jer.

xalimx said...

buat lebih skit sok pagi leh buat sarapan...jgn lupa bawak g opis skali ya~!

.::WaNiE::. said...

ko pasti ke garam ko secubit

kalau aku ler dah bercubit2 dah hahaha

lazatnya cekodok ada ikan bilis tumbuk !

Bai said...

f.f : cuba ko tengok dekat cold storage....

Bai said...

xalimx : hahaha aku pun makan laksam dibeli di latip :P. len kali aku bawak k

Bai said...

WaNiE : pasti. sebab aku tumbuk ikan bilis banyak-banyak. masin woo nanti :D

SheLLy said...

aku suka cengkodok sayur kubis bunga tu...tp bukn aku wt la..heheh!!

Bai said...

SheLLy : mesti mak ko la tu masak. haish!