Friday, July 9, 2010

Tak di sangka, buah cempedak menjadi nangka.

Eh boleh ke cempedak jadi nangka? Boleh kot kan? Kalau kacuk pasti menjadi... OK dah merapu. Macam ni cerita dia, macam tak di sangka-sangka pulak semalam. Aku pergi ngedet. Eh ngedet pun nak bagitahu? Matilah Anon, cop aku minah kecoh :P.


Aku pergi tengok wayang. Sat-sat, aku nak cerita aku dinner apa semalam. Malam semalam, memang lapar tahap kebulur macam apa ntah. Yela lepas training netball, berlari-lari anak aku siapkan diri, penat libas-libas lemak, cuci mana yang patut dalam bilik air. Surelah laparkan?


Aku makan.....

Speggeti Afredo Bylado. OK tipu. Nama dia Speggeti Afredo. Aku minta extra gravy :D. Yummy! Ditambur pulak dengan cis! Yummy 100x!


Dan aku tengok cerita ini!!!!!!!!

















Oh Jacob, kalau aku Bella mesti aku pilih engkau! *matilah lepas ni*


Setelah tengok trailer, baca blog Ladyverde dan Iz. Ahkak teruja diknon. Teruja nak tengok. Walaupun, ahkak agak sedih part 2 cerita dia sangat selow. Disebabkan dah ikut part 1, part 2....mestilah tengok part 3 juga kan?


Ternyata, Twilight : Eclipse kali ni best!!! Ahkak tak nafikan, memang best!! Banyak action ahkak suka. Tetapi, lakonan Edward romantik tahap 'Jalaludin Hassan' ahkak tetap tak suka. Matilah kena sumpah seranah dengan peminat Edward lepas ni :P.


Rasa macam nak tengok 2 kali. Oh terlebih dahulu Cik Su minta maaf ya Nina. Cik Su tengok dulu :P. *matilah kalau dia terbaca*


Oh lakonan Jacob tetap mantap!! Mantap!! Kalau aku jadi Bella pasti aku pilih Jacob. Muahahaha. Lagi satu statement, membuatkan peminat Edward muntah darah. Tetapi, sikap Jacob yang selalu salah sangka dengan Edward tu mungkin buat Bella tak suka Huhuhu. Oh Jacob, jangan macam tu ya! Tapi, ko tetap cool!!


Petikan di sebalik penonton wayang *aku dan dia*


"You suka siapa dalam cerita ni...mesti suka Edward kan? Ramai perempuan suka Edward. Mana hensem mamat tu..putih lesu je I tengok.."


"Tak la....I suka Jacob......"


"Lepas ni, I ingat nak pergi gym la..."


"la dah kenapa? kan dah lama tak pergi...." *mata tertumpu pada Jacob!*


"You suka Jacob, so I nak buatlah badan macam Jacob.....Bia ketul-ketul sikit..."


^________________^



Hoih!! Yang aku suka bukan badan la. Aku suka sikap dia yang cool, selalu mengalah, bertindak sebagai pelindung dan......hangat!!!! Muahaha! Siapa yang menonton pasti tahu maksud hangat di situ :P.



p/s : Eclipse banyak adegan cium-cium. Syoook wo :P





.:. By .:.

12 comments:

msmilo said...

byk scene ciom ke?? ni yg makin ghairah aku nk g tgk .. hahahah

Byzura Mj (By) said...

msmilo : banyak!!!!! ceh gelojoh! hahaha

.::WaNiE::. said...

bai,

aku nak tanya ko ni

ape yg bestnya tengok adegan cium2

cium2 sendiri la baru best

eh

Byzura Mj (By) said...

WaNiE : cium sendiri tak leh.
aku belom kawin.

lain la ko. cepat lah kawin! :D

xalimx said...

ni yg aku nak tgk ni....adagen cium2...wakakakakakakkak...

Adam Raqie said...

Wanie Gil*r S*ks... Wakakakaka...

Bai.. mna cempedaknya? Bestnye lau goreng celup tepung..

Lim, jaga keperibadian kamu bila tgk nnt ok.. wakaka...

Byzura Mj (By) said...

xalimx : hamboi.cerah biji mata ko ya nyah! :D

Byzura Mj (By) said...

Asrol : ni musim durian la..

tu lapasal.Alim aku risau je kalau ko pergi...takot...erm malas la nak sebut :P

Anonymous said...

lu saje nak carik gadoh dengan gua ye?

Byzura Mj (By) said...

driedroses : hak hak hak.panas! gaduh2 sayang :P

SheLLy said...

"hangat"???...warhhh!!>.aku dh pikir lain dh....ngeh!!..ngeh!!..ngeh!!

Byzura Mj (By) said...

sheLLy : ko memang.dah pergi kawin! :D