Thursday, July 29, 2010

Celah mana?

Kadang-kadangkan rasa macam nak tutup belog. Tapi, kalau aku stress ke hape macam mana nak lepaskan perasaan? Kalau ada belog, boleh meroyan ke apa. Lantak p orang cakap belog aku tak best ke apa.


Tapi, bila meroyan..mestilah tulis pun ntah apa-apa. Kadang-kadang aku sendiri baca balik, aku sendiri tak faham. Hahaha! Kesian korang kerut-kerut dahi baca entry aku.


Celah mana aku nak cari idea.... Susah gak ada belog ni..nak bagi makan, nak bagi susu...biar tak hilang kasih sayang. Heh.



p/s : rasa nak tukar aku kepada saya. Agar lebih bersuntun.




.:. By .:.

2 comments:

Madi @ Aed said...

ok ape bai..b ur self..ewah..hee..

Bai said...

Madi : hahaha. kan?