Wednesday, July 28, 2010

Cuci The Musical 2

Semalam pergi tengok teater Cuci The Musical 2. Kempunan yang dulu tak dapat tengok...erm..apa yang nak cakap pasal teater ni..erm...

Wa cakap lu, rugi lu tak tengok!!!! Gila gelak memanjang. Sampai sakit urat otak wa.



Walaupun AC Mizal tak ada, Nabil juga setanding sebagai pengganti. Agak spastik lakonan Nabil. Namun, dia adalah penyeri. Aku rasa ada adegan spontan dia. Sampaikan Hans dan Awie sendiri tergelak sampai tutup mulut dan pandang ke belakang. Lawak gila diaorang ni.



Lakonan Awie juga penyeri. Lembut-lembut gitu. Pandai gak dia berteater eh? Lakonan Aflin jangan cakap lah. Memang dia pak lawak pun. Besar gila perut dia heh.


Adegan spontan dari Nabil dan Awie sangat mencuit hati. Boleh tengah-tengah berlakon, diaorang berinteraksi dengan penonton. Memang sempoi.


Hans pulak suara agak garau. Tapi dia henseeeeeeeemmm wa cakap lu. Aku dah tersengeh-sengeh tengok Hans. Nak-nak bila dia peluk Vanida tu. Peeewit!!!


Dan rasa macam.....

Nak peluk orang sebelah. Heh gatai!


Kali ni membawa K yang lain. Hahaha. Nasib baik tak diganti dengan Dato' K. Heh.


Vanida memang berbakat. Siap berhiphop. Perut dia tak nampak*jeles*. Masih bergetah! :D


Empat orang ni memang serasi bersama. Gelak memanjang. Food massage kata Nabil. Hahaha!


Penamat. Walaupun 4 jam. Berbaloi gila bagi aku. Nasib baik tak putus urat gelak.


Barisan artis yang terlibat. Jac pun ok. Bab rambut kembang tu tak tahan.


Totally sangat menghiburkan hati dan puas hati!


.:. By .:.

2 comments:

fabulous.farah said...

hoit..perut2 sensitif..hahaha..nabil memang spastik. sebab tu orang suka die. huhu..

Bai said...

f.f : heh. sentap pulak. hahaha. Sempoi gila dia tu.