Thursday, July 8, 2010

Walaupun anak sedara wa kena.Wa tetap sentap!

Entry tadi, bukan untuk gaduh ke apa. Cuma, aku nak tegur perangai sesetengah yang kepochi...Kenapa nak kepochi itu ini. Sila tanya tuan badan lah. Korang ni (bukan semua) tak paham maksud tersirat entry tu.


Kang tak pasal, entry aku jadi penyebab amukan bekas kekasih. Wakakaka. Muka depan lagi ye you alls.


Ok. Berbalik pada tajuk.


Satu hari tu,Nina taknak ke sekolah. Tanya kenapa, taknak jawab. Tanya lagi dalam bilik. Then barulah dia cerita...


"Taknaklah Nina g skolah.Cikgu marah Nina..."


"La marah pun emo.Dah period macam tu la...Cikgu marah sikit nak emo lebih...biasalah masa Cik Su dulu pun emo gak...kita kan tengah remaja, tengah memberontak waktu tu.." *ces!Ciksu bagi syarahan pulak!*


"Masalahnya Cik Su, cikgu tu tolak-tolak kepala Nina!Dia cakap Nina bodoh..." Masa ni Nina dah berair biji mata.


"Apa %##rereg#$%$#!!!?? Bengong punya cikgu. Abah tahu??"


"Tahu..baru je. Dia kata nanti abah nak keluarkan kat surat khabar UTUSAN, frontpage lagi".


Wakakaka.Aku nak marah tapi bila dengar fronpage nak gelak pun ada.


Macam tu ke nak jadi cihekgu??!! Tolak-tolak kepala anak orang?? Cakap anak orang bodoh?



.:. By .:.

6 comments:

.::WaNiE::. said...

uiks

cikgu

kepala bayar zakat ah

SheLLy said...

eeEEE!!...geramnya nk tenyeh pale chekgu tue....tegur la elok2...cett!!

fabulous.farah said...

kejam...cikgu sekarang ramai jadi cikgu sebab xlepas nk mintak kos lain.

or

kerja senang boleh balik awal. cuti banyak.

or

grad xde keje mintak jd cikgu

itu lah pasai nye.tp bukan seme.cikgu2 jgn sentap. ayah wa cikgu tp die berdedikasi.haha

Bai said...

WaNiE: kan?gila

Bai said...

SheLLy : tu la pasal. geram je.cuba anak dia mcm tu apa rasa?

Bai said...

f.f : hahaha. berani mati punya statement.

tapi betul la. cihekgu skang tak sama ngan dulu. cakap lucah la..babi la..

haish!!