Friday, August 6, 2010

Bererti?

Dah 2 minggu aku tengok iklan digi tu. Korang, aku tak tahu lak bila masuk belog aku nampak ke idak. Kalau dah lama-lama digi tu duk situ, maknanya nuffnang bagi gaji lebih eah?


Aku tengok tiap minggu macam sama je. Hahaha!

Oh banner tu bukan gambar Yuna ok. Gambar asli aku, aku edit-edit jadilah macam tu. Nanti aku tepek gambar ori.



.:. By .:.

4 comments:

Madi @ Aed said...

a ah bai..tgk gmb ko yg ni aku mmg tebayang yuna..byuna..:p jgn maraa

Bai said...

Madi @ Aed : ades. tak boleh tahan! hahaha.nasib baik tebayang je :P

Lady of Leisure said...

haaa nanti letak pic ori hehe

Bai said...

Lady : hehehe ok. kat mana dah simpan :D