Wednesday, August 4, 2010

Disebabkan dia..

Dulu pernah try cream ni tapi memang tak sesuai. Last week tengok kakak pakai. Putih plak muka dia. Kakak suruh try, sebab muka aku dah berbelang akibat main netball aritu..


Aku pun try lah 2-3 hari ....Tiba hari ke-4 aku pakai, jerawat naik kat dagu :(. Hadoi. Memang aku tak boleh pakai cream macam ni...


*pict google-ed.
Cream ni lah sebab jerawat itu naik setelah sekian lama jerawat dah tak naik kat muka aku ni...


Rindu kat kulit tulus mulus waktu dulu. Cewah! Mulus ke?

Nak pakai apa weh untuk jaga kelembapan?

.:. By .:.

8 comments:

Are-Gya said...

try yg garnier hijau tu..or hazelyn kuning..kulit kite same lorh..

Bai said...

Are-Gya : garnier hijau pun dah try. sama gak.huhuhu

hazelyn belum. tak berminyak ke hazelyn?

Madi @ Aed said...

bai oh bai..aku pakai safi penutup hijau..dari form 5 sampai skarang..kulit aku jenis sensitif..hanya boleh go ngan safi je..tapi tertakluk lah kepada kulit masing2..

Lady of Leisure said...

lady pakai biotherm dengan dr murad.. ok so far.. kulit lembap.. :)

Bai said...

Madi @ Aed : itulah. pada kulit masing2. aku belum try. orang cakap safi memang elok.

Bai said...

Lady : ye ke? ok nanti survey :) thanks

Are-Gya said...

areG pkai garnier hijau tu skrg..hazlyn member adik yg pkai tp tgk dia pkai x minyk..hohoho..xpe blh kongsi2 rahsia disini..:)

Bai said...

Are-Gya :

mungkin areG sesuai ngan garnier.


eah? takot nak cuba2 beli. tengok macam mana nanti. kalau tak pakai bedak sejuk je. hehehe